måndag 2 maj 2011

Countdown

Igår och idag har vi varit på äventyr! Vi har hyrt en bil, och jag har kört på fel sida av vägen. Underligt nog har det inte alls känts fel, utan helt okej. Idag trodde jag visst att jag glömde min kamera på vandrarhemmet, men så hade den ramlat ur på golvet i bilen, så jag ska lägga upp bilder och mer text om vad vi gjort imorgon när vi kommer till Auckland. (Dennis kan lägga in sina bilder på datorn där.)

Ja, nu är det mindre än en vecka tills vi åker från NZ. Helt overkligt; att det redan har gått över sju månader. Men så många helt fantastiska saker vi har gjort här! Så underbart bra jag har haft det. Fast jag ser ju fram emot att komma hem också såklart!

Jag blev dock hemskt nervös för min ekonomi nyss, då jag tittade på hur mycket pengar som var kvar på kontot. Jag hade räknat att ha mer kvar än jag har nu, när vi åker till Australien. Inte bra. Det hade ju inte varit ett problem om jag haft ett jobb för i sommar, men det har jag ju visst inte! Har sökt några jobb idag också, men det känns ju som att det är hopplöst. Tur att jag har pengar på mitt svenska konto som backup!

Nu är det dags att packa och sen sova, innan bussturen till Auckland imorgon. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar